• El col·lectiu dóna a conéixer en un acte públic la seua llista electoral
  • L’acte tindrà lloc el divendres 17 d’abril, a les 20.00 hores, a Ca don José

Compromís per Canals presenta el pròxim divendres la seua candidatura a les eleccions municipals del 24 de maig. El col·lectiu donarà a conéixer l’equip de 20 persones que conformen la seua llista electoral. La presentació es durà a terme en un acte públic obert a tota la ciutadania al centre cultural Ca Don José de la localitat.
    Segons Joan Carles Pérez, candidat a l’alcaldia per aquesta formació, “el nostre equip conjuga experiència i renovació, dos factors fonamentals per presentar una bona candidatura. I és que comptem amb regidors que coneixen de primera mà el funcionament de l’Ajuntament, amb companys amb l’experiència d’haver preparat altres campanyes passades, i amb un grapat de nous simpatitzants que arriben amb il·lusió i noves idees”.
    Per al cap de llista de Compromís per Canals, “es tracta d’una candidatura atractiva i il·lusionadora, formada per canalins i canalines de diferents edats, amb formació diversa, amb distintes ocupacions, però tots amb una característica en comú que és l’estima pel nostre poble. Tots junts formem un gran equip carregat de bones idees i amb ganes de treballar per aconseguir el canvi que Canals necessita”.
    L’acte de presentació de la candidatura tindrà lloc divendres a les 20.00 hores. En finalitzar, el col·lectiu convidarà els assistents a un aperitiu.