• L’acte comptà amb la presència del diputat canalí Fran Ferri i desopar1 companys d’altres col·lectius comarcals
• Després de la inauguració tingué lloc un sopar de germanor i un espectacle amb l’humorista Eugeni Alemany

sopar2

Compromís per Canals va inaugurar el passat dimecres, la seua nova seu, ubicada a l’avinguda de València número 11 de la localitat. L’acte va estar presidit pel diputat a les Corts Fran Ferri i pels regidors Joan Carles Pérez i Mònica Montell, que van estar acompanyats pels membres del col·lectiu local i d’altres col·lectius de la comarca.
Després de l’acte, i amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre, Compromís per Canals va organitzar un sopar de germanor obert a la participació de tots els ciutadans i al que van acudir més de 100 persones. Tot seguit, els presents gaudiren de l’espectacle “En persona guanye”, de la mà de l’humorista i presentador de televisió Eugeni Alemany.